کد خبر: ۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
برای همه شما پیش آمده که گاهی جای پارک ماشین را فراموش کرده اید؛ دانستن اینکه خودروی خود را کجا پارک کرده‌اید ممکن است، گاهی دشوار باشد.

مخاطب ۲۴- به نقل از همشهری آنلاین؛ با استفاده از برنامه گوگل مپس (Google Maps) می‌توانید خیلی راحت محل پارک خودروی‌تان را پیدا کنید.

دیگر محل پارک خودروی خود را گم نکنید | خدمتی ویژه از گوگل مپس

چگونه خودروی پارک شده خود را در Google Maps پیدا کنم؟

پس از پیکربندی تنظیمات تلفن خود (که در عرض یک ثانیه به آن‌ها خواهیم رسید)، Google Maps به طور خودکار مکانی را که خودروی خود را در آن پارک کرده‌اید ذخیره می‌کند.

این کار را با ردیابی موقعیت مکانی و با نظارت بر فعالیت شما انجام می‌دهد. همانطور که ساعت هوشمند شما قدم‌های‌تان را می‌شمارد، تلفن شما نیز می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی خودروی خود را متوقف کرده و از آن پیاده شده‌اید و سپس می‌تواند فوراً یک سنجاق را روی نقشه رها کند تا به شما یادآوری کند که کجا پارک کرده‌اید.

هنگامی که یک سنجاق را برای جایی که خودروی خود را پارک کرده‌اید ذخیره کردید، می‌توانید با پای پیاده، از طریق حمل و نقل عمومی یا با خودروی دیگری به سمت آن برگردید.

چگونه آیفون را طوری تنظیم کنیم که به طور خودکار پین را در جایی که پارک کرده‌ایم قرار دهد؟

اگر آیفون دارید و اگر می‌خواهید برنامه Google Maps شما به‌طور خودکار سنجاق را در جایی که پارک می‌کنید قرار دهد، مراحل زیر را دنبال کنید.

مطمئن شوید که خدمات مکان شما برای برنامه Google Maps روی «همیشه» تنظیم شده است. (می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات > حریم خصوصی > خدمات موقعیت مکانی انجام دهید و مطمئن شوید که روی "روشن" تنظیم شده است، سپس به پایین به برنامه Google Maps بروید و مطمئن شوید که روی "همیشه" تنظیم شده است.)

بعد از اینکه پارک کردید، روی پایین صفحه کلیک کنید؛ جایی که روی آن نوشته شده است: «بدانید کجا پارک کرده‌اید».

اگر از شما خواسته شد، به برنامه اجازه دهید حرکت و فعالیت بدنی شما را ردیابی کند.

به‌علاوه، اگر از Google Maps برای رسیدن به موقعیت مکانی خود استفاده نکرده‌اید، همیشه می‌توانید برنامه را هنگامی که پارک کرده‌اید باز کنید و روی نقطه آبی رنگی که مکان شما را نشان می‌دهد ضربه بزنید.

در نهایت، روی «تنظیم به عنوان مکان پارکینگ» کلیک کنید و می‌توانید به راحتی به آن بازگردید.

چگونه گوشی اندرویدی طوری تنظیم کنیم که به طور خودکار سنجاق را در جایی که پارک کرده‌ایم قرار دهد؟

پس از رسیدن به مقصد، برنامه Google Maps را باز کنید. روی نقطه آبی رنگ روی نقشه که مکان شما را مشخص می‌کند کلیک کنید و سپس روی «ذخیره پارکینگ خود» کلیک کنید.


چگونه می‌توانیم وقتی خودروی‌مان ذخیره شد به سمت آن برگردیم؟

برای آیفون:

روی «پارکینگ ذخیره شده» و سپس «نمایش روی نقشه» کلیک کنید. اگر از زمانی که پارک کرده‌اید سرگردان بوده‌اید و مکان‌های دیگر را جستجو کرده‌اید، نوار جستجو را در بالا پاک کنید و سپس «پارکینگ ذخیره‌شده» در پایین صفحه نمایش داده می‌شود.

برای اندروید:

نقشه گوگل را باز کنید و روی نوار جستجو کلیک کنید. «موقعیت پارکینگ» ظاهر می‌شود، که از آن می‌توانید «جهت‌ها» را انتخاب کنید تا به سریع‌ترین مسیر برگردید.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.